Меню сайту |
|
|
Форма входу |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Пошук |
|
|
Друзі сайту |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Заправка автокондиціонерів або як не доводити до ремонту..
Заправка автокондиціонерів або як не доводити до ремонту..
Сучасні автомобільні кондиціонери - це пристрої, регулюючі температуру, чистоту і циркуляцію повітря в салоні автомобіля. Конструкцій багато. У всьому, що стосується подачі повітря (вентилятори) і його очищення (фільтри), кондиціонери різних років приблизно схожі; принципово ж вони розрізняються тільки типами холодильних установок.
Методом проб і помилок розробники автомобільних кондиціонерів поступово прийшли до висновку: на сьогоднішній день оптимальною холодильною установкою є та, що застосовується в сучасних побутових холодильниках - парокомпрессорна, де поглинання тепла здійснюється за рахунок випаровування спеціального хладагента - фреону, що під тиском прокачується компресором по замкнутій системі.
Тривіальна компресорна холодильна машина поки залишається неперевершеною по сукупності технічних і споживчих параметрів, особливо по співвідношенню "вартість-ефективність". І зусилля основних фірм-виробників кондиціонерів направлені не стільки на пошуки нових принципів відбору тепла, скільки на відточування конструкцій, що працюють за згаданим принципом, -більш тонка механіка, розумніша автоматика, "екологічні" фреони, модний дизайн, ергономіка, зручність обслуговування і так далі
Система кондиціонування досить складна система з дорогими пристроями.
Система складається з наступних компонентів:
Компресор - агрегат, що примушує хладагент циркулювати в системі, причому привід здійснюється ременем.
Хладагент - газ фреон R12 або R134a (з 1993 використовується тільки R-134a).
Конденсатор (конденсор) - або по народному "радіатор кондиціонера" - розташований перед основним радіатором.
Випарник - теплозбірник, в якому хладагент випаровується і поглинає тепло, знаходиться у радіатора отопителя.
Ресівер-осушувач - резервуар для вирівнювання тиску і осушення хладагента. Трубки, клапани, датчики, блок управління, сервісні клапана і інше., Принцип роботи :
Як сказано вище, привід компресора здійснюється від двигуна ременем. Компресор жене хладагент в системі. У конденсаторі хладагент конденсується, при цьому виділяється тепло. Причому додатково конденсатор обдувається своїм електричним вентилятором. Відповідно у випарнику хладагент випаровується і поглинає тепло -припливаюче повітря охолоджується. Ось і весь принцип.
Сервіс:
Boвремя проводити діагностику і сервісне обслуговування, заправляти хладагент правильного типу.
Що включає діагноста:
перевірка герметичності системи спец. тестером перевірка компресора і приводного пасу перевірка хладагента і компресорного масла. За рік втрачається до 20% об'єму хладагента із-за дифузії. Перевірка роботи випарника.
Що можна зробити самому :
помити конденсатор водою з шланга від грязі і солі. Почистити випарник або поставити салоновий фільтр (перевірка проста - перемкнули із зовнішньою на внутрішню циркуляцію повітря - якщо потік зріс, то треба чистити). Перевірити роботу эл. вентилятора, послухати компресор на предмет сторонніх скрипів і шумів, а також вібрації, природно перевірити натягнення приводного пасу. На ресівері знаходиться віконце через яке можна спостерігати за станом хладагента:
" нічого не немає - нормальний стан або весь хладагент витік
трохи бульбашок - нормальне явище багато бульбашок або біла емульсія - великі витоки хладагента (систему краще не включати)
Поява паморозі або крапельок на трубках, клапанах, з'єднувачах показує те, що лінія засмітилася. І дивитися в обидва (!) на тип хладагента, що заправляється, а то в нашій країні чудес "майстри" можуть залити несумісний тип. Хоча краще всього звернутися до спеціалістів, що добре зарекомендували себе, професіоналів.
Тоді Вам не треба буде вивчати пристрій автомобільного кондиціонера, а Ви просто насолоджуватиметеся оптимальною атмосферою Вашого автомобіля.
|
Категорія: | Додав: ДІД-МОРОЗ (03.11.2009)
|
Переглядів: 777 | Коментарі: 1
| Рейтинг: 3.0/2 |
|
|