Субота, 18.05.2024, 13:42 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
www.sfera-poslug.ucoz.ru
Головна
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
[14]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті »

Заправка автокондиціонерів або як не доводити до ремонту..
Заправка автокондиціонерів або як не доводити до ремонту.. 

Сучасні автомобільні кондиціонери - це пристрої, регулюючі температуру, чистоту і циркуляцію повітря в салоні автомобіля. Конструкцій багато. У всьому, що стосується подачі повітря (вентилятори) і його очищення (фільтри), кондиціонери різних років приблизно схожі; принципово ж вони розрізняються тільки типами холодильних установок. 

Методом проб і помилок розробники автомобільних кондиціонерів поступово прийшли до висновку: на сьогоднішній день оптимальною холодильною установкою є та, що застосовується в сучасних побутових холодильниках - парокомпрессорна, де поглинання тепла здійснюється за рахунок випаровування спеціального хладагента - фреону, що під тиском прокачується компресором по замкнутій системі. 

Тривіальна компресорна холодильна машина поки залишається неперевершеною по сукупності технічних і споживчих параметрів, особливо по співвідношенню "вартість-ефективність". І зусилля основних фірм-виробників кондиціонерів направлені не стільки на пошуки нових принципів відбору тепла, скільки на відточування конструкцій, що працюють за згаданим принципом, -більш тонка механіка, розумніша автоматика, "екологічні" фреони, модний дизайн, ергономіка, зручність обслуговування і так далі 

Система кондиціонування досить складна система з дорогими пристроями. 

Система складається з наступних компонентів: 

Компресор - агрегат, що примушує хладагент циркулювати в системі, причому привід здійснюється ременем. 

Хладагент - газ фреон R12 або R134a (з 1993 використовується тільки R-134a). 

Конденсатор (конденсор) - або по народному "радіатор кондиціонера" - розташований перед основним радіатором. 

Випарник - теплозбірник, в якому хладагент випаровується і поглинає тепло, знаходиться у радіатора отопителя. 

Ресівер-осушувач - резервуар для вирівнювання тиску і осушення хладагента. Трубки, клапани, датчики, блок управління, сервісні клапана і інше., 
Принцип роботи : 

Як сказано вище, привід компресора здійснюється від двигуна ременем. Компресор жене хладагент в системі. У конденсаторі хладагент конденсується, при цьому виділяється тепло. Причому додатково конденсатор обдувається своїм електричним вентилятором. Відповідно у випарнику хладагент випаровується і поглинає тепло -припливаюче повітря охолоджується. Ось і весь принцип. 

Сервіс: 

Boвремя проводити діагностику і сервісне обслуговування, заправляти хладагент правильного типу. 

Що включає діагноста: 

перевірка герметичності системи спец. тестером 
перевірка компресора і приводного пасу 
перевірка хладагента і компресорного масла. 
За рік втрачається до 20% об'єму хладагента із-за дифузії. 
Перевірка роботи випарника. 

Що можна зробити самому : 

помити конденсатор водою з шланга від грязі і солі. Почистити випарник або поставити салоновий фільтр (перевірка проста - перемкнули із зовнішньою на внутрішню циркуляцію повітря - якщо потік зріс, то треба чистити). Перевірити роботу эл. вентилятора, послухати компресор на предмет сторонніх скрипів і шумів, а також вібрації, природно перевірити натягнення приводного пасу. На ресівері знаходиться віконце через яке можна спостерігати за станом хладагента: 

" нічого не немає - нормальний стан або весь хладагент витік 

трохи бульбашок - нормальне явище багато бульбашок або біла емульсія - великі витоки хладагента (систему краще не включати) 

Поява паморозі або крапельок на трубках, клапанах, з'єднувачах показує те, що лінія засмітилася. 
І дивитися в обидва (!) на тип хладагента, що заправляється, а то в нашій країні чудес "майстри" можуть залити несумісний тип. Хоча краще всього звернутися до спеціалістів, що добре зарекомендували себе, професіоналів. 

Тоді Вам не треба буде вивчати пристрій автомобільного кондиціонера, а Ви просто насолоджуватиметеся оптимальною атмосферою Вашого автомобіля.


Категорія: | Додав: ДІД-МОРОЗ (03.11.2009)
Переглядів: 777 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz