Субота, 18.05.2024, 13:42 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
www.sfera-poslug.ucoz.ru
Головна
Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
[14]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті »

Діагностика автомобільного кондиціонера
Діагностика автомобільного кондиціонера

Діагностика автомобільного кондиціонера неможлива без деяких пристроїв. Оскільки в переважній більшості випадків причиною несправності кондиціонера стає витік фреону, головним завданням стає цей витік знайти. 

У давнину витоки в кондиціонерах і холодильниках знаходили за допомогою спеціального газового пальника. Річ у тому, що фреон забарвлює полум'я в зелений колір. Мало того, що цей варварський спосіб був вельми ненадійний, він ще і представляв небезпеку для здоров'я. Адже при спалюванні фреону виділяється бойова отруйлива речовина фосген. 

Діагностика автокондиціонерів 

У наш час практикується пошук витоків фреону двома способами - електронними шукачем витоку хладону

і ультрафіолетом.Шукачі витоку - це спеціальні прилади, що уловлюють наявність в повітрі фреону. Середня їх чутливість така, що вони

починають реагувати на витік фреону кількістю від 5 до 10 грамів в рік. Існує безліч моделей цих приладів. Деякі з них дуже прості деякі - "інтелектуальні". Одні здатні автоматично обнулятися по фону і виводити прямо на дірку в кондиціонері, інші показують величину концентрації газу кількістю спалахуючих світлодіодів. Адже чим ближче до місця витоку, тим концентрація фреону сильніша. Ми використовуємо три, що подобаються нам разных моделі. У кожної свій характер і свої переваги. 


Проте, знайти витоки в системі течешукачем не завжди вдається. Часто буває, що фреон йде протягом декількох місяців, да і то при певному тиску. Або, наприклад, потенційні місця витоків знаходяться в безпосередній близькості один від одного. Течєшукач відчуває присутність фреону, але визначити місце витоку точно не представляється можливим. 

Для подібних випадків дуже зручна діагностика за допомогою ультрафіолетового фарбника. Суть її в наступному. Система повністю заправляється, разом з фреоном і маслом в неї заливається спеціальний фарбник, здатний світитися в променях ультрафіолету. Фарбники випускаються під фреон R-134a і R-12, є також універсальні фарбники. Вони ніяк не впливають на роботу кондиціонера і, тим більше, не можуть нічого зіпсувати. До речі, багато фірм-автовиробників заправляють кондиціонери УФ-КРАСИТЕЛЕМ прямо на заводі. 

Важливою умовою правильної діагностики є ПОВНА заправка кондиціонера фреоном і маслом. Інакше бажання заощадити на повній заправці може привести не тільки до безглуздя самої процедури, але і до псування системи. 

Заправивши кондиціонер з УФ-КРАСИТЕЛЕМ, потрібно їздити на машині і по можливості частіше користуватися кондиціонером. Після того, як ваш кондиціонер починає погано холодити, потрібно знову приїхати в техцентр. Далі всі магістралі просвічуються ультрафіолетовою лампою. Для кращого результату робиться це в темноті і в спеціальних окулярах. Місця витоків виявляються або отруйними жовто-зеленими патьоками, або туманностями того ж кольору. 

Не дивлячись на безліч переваг, діагностика кондиціонера з УФ-КРАСИТЕЛЕМ створює часом і певні труднощі. Наприклад, не всі ділянки системи на деяких автомобілях доступні для ока, тому доводиться іноді дещо подразобрать. Найдоступніше місце для УФ-ДІАГНОСТІКИ - випарник, що ховається в надрах торпеди. В цьому випадку, щоб не розбирати пів-машини, можна досліджувати на наявність слідів фарбника дренажну трубку. Або покладатися на течеискатель. Крім того, якщо ваш кондиціонер вже розбирали і в нім на той момент був фарбник, а моторний відсік не мився, то можливі помилки при діагностиці. 

Взагалі, в сумнівних випадках краще застосовувати обидва види діагностики, не покладаючись на щось одне. 

Не можна обійтися і без традиційної заправної консолі з манометрами. Дивлячись на стрілки, одночасно показуючий тиск в напірній і зворотній магістралях, досвідчений фахівець здатний зрозуміти про стан вашого кондиціонера майже все. Не доводиться говорити про тестери. Буває, потрібний і ноутбук з відповідною периферією.



Категорія: | Додав: ДІД-МОРОЗ (03.11.2009)
Переглядів: 868 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz